KIZILCAHAMAM EĞERLİ KUZÖREN KÖYÜ - KÖYÜMÜZÜ EVİNİZE GETİRDİK

Ziyaretçi Defteri


 İsim 
 Mail 
 Konu 
 Mesaj    
 
 
 
          

Yazılan mesajlar

isimsiz (12/07/2009 00:33)
Konu : şenlik
Mesaj : aaaaaaaaah şükrü [coşar] başkan ah nerelerdesin.sen olsaydın böyle mi olurdu köyümün hali.
BOŞVER (10/07/2009 16:52)
Konu : piknik
Mesaj : Arkadaşlar fazla ısrarla bir yere varacağımızı sanmıorum şu saatten sonra...Bundada vardır bi hayır.. sağlık olsun.. İnşaallah seneye artık..Allaha emanet olun..HAYIRLI CUMALAR HERKESE...
nurullah tosun (10/07/2009 11:31)
Konu : piknik
Mesaj : bu sene olmayacak ya seneyede inşallah böyle bi durumla karşı karşıya kalmayız
ömer_fidan (09/07/2009 19:54)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : s.a... ahmet abi hiç kimse bunu kabullenmez emin ol... büyük bir hayal kırıklığı gerçekte... ben en başından beri takiip ediyorum yazılanları...ama bu konu hakkında yazmaya tenezzül etmedim açıkcası... söylenecek pek bişi yok doğrusu... bazı kesimlerin vurdum duymazlığı ve sorumsuzluklarından iptal edildi... çok üzüldüm böyle olmasına... iki sene önce de bu kargaşalıklar yaşandı... 2002 - 2004 yıllarındaki o festivallerden şimdi geriye bişi kalmamış.... o zamanlar bence festivalin en güzel yıllarıydı ... geçen sene çok az bi katılım olmuş halbusiki.. o durumu görmektense hiç gitmemeyi tercih ettim.. herkez yerden göğe kadar haklıı bu durumda... arrtık ne sölesek de boş bu saatten sonra... inşallah seneye o özlediğimiz festivali görürüz inşaallah....
biraz gerçekleri hatırlatmak gerekiyo bazen.. surç-i lisan ettiysek de affola... saygılarımla...
ahmet (08/07/2009 22:10)
Konu : festival
Mesaj : bakıyorum herkes kabul etmiş gibi kimse üsameye cevap yazmamış,arkadaşlar buda dernek zihniyetinden konuşuyor önceden dernek yönetiminde oldugu icin ondandır,üsame gelmesede olur
ahmet (08/07/2009 22:05)
Konu : festival
Mesaj : demekki herkes onaylıyor kimse üsameye cevap yazmamış
üsame bonuşma
usame TOSUN (08/07/2009 10:18)
Konu : festival
Mesaj : Ne yapacaksınız festivali

Eskiden festival mi vardı
yusuf özdemir (07/07/2009 12:09)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : olsaydı iyidi ama olmamış neyse biz o tarihte kuru ğöldeyiz gelen gelir gelmeyen gelmez
rizeden fevzi tosun (06/07/2009 21:44)
Konu : YAYLA ŞENLİĞİ..........
Mesaj : arkadaşlar bende köy şenliğinin yukarı yaylada yapılmamasına üzüldüm bu sene ben rizeden şenliğe gelmeyi düşünüyordum. ankaradaki arkadaşlara seslenıyorum yalnız burada yazışmakla olmaz dernek başkanıyla toplu halde irtibata gecin bu konuyu cıddı bir şekilde görüşün.bana göre şenlik demek o piknık alanında yıyıp içmek değildi.maksat sene boyunca göremediğimiz akrabalarımızı.abilerimizi ablalarımızı dostlarımızı arkadaşlarımızı dostlarımızı görmekti....tüm köylülerime rizeden sygılar selamlar.....................................
ÖNEMLİ DEİL (06/07/2009 11:50)
Konu : YAYLA ŞENLİĞİ
Mesaj : Bende herkes gibi festivalin iptal edilmesine tepkiliyim.Biz gençler sadece bu tür aktivitelerde birbirimizi tanıyıp kaynaşıorduk sadece gençler açısından deil büyükler içinde bu böyle.Onlarda anca böle görüşebiliolar.Kene???Her tarafta var.Ecelin geldiyse seni nerde olsa bulur.KARAR SİZİN SAYGI DUYARIM.....
mümin fidan (06/07/2009 09:44)
Konu : şenliğin iptali
Mesaj : şenligin iptal olmasına çok üzüldüm . şok oldum.böyle bir şey olmaz.yönetime sesleniyorum insan isteyince yapılmayacak iş yoktur.kaymakamlık izin vermemiş diyorlar inanmıyorum.ALVERENE izin varda bizim köye izin yokmu.saçmalık.ben inanıyorumki.19 temmuzda herkes şenlik alanında olacak.herkez buna adapta oldu .iki sene önce iptal ettiler ama çogunluk oradaydı.yine aynısı olur.herkesi bekliyorum.s.e.
yasin fidan (03/07/2009 22:23)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : yaaaa baskan ve baskan yardımcılarına seslenıyorum henüz erkenken gelin su yanlıstan donelım
Ali BEDİR (03/07/2009 20:28)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : helal olsun nurullah abi azına sağlık sonuna kadar hak veriyorum sana biz
ben diyorumki tüm köylüler yine aynı tarihte kurugöl de buluşalım aynı festival yine olur ben inanıyorum buna işallah herkes kurugölde toplanır a.e.o
Esma AYGÜN YAKIN (03/07/2009 08:07)
Konu : Festivalin İptali
Mesaj : Arkadaşları, dostları hep birarada görmek için çok büyük bir fırsattı.
Köyden, dahası Ankara'dan uzakta olan biri için festival bulunmaz bir nimetti, iptal edilmesine çok üzüldüm. Seneye kim öle kim kala.
yasin fidan (03/07/2009 00:48)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : helal konus beeee nurullah baskan sonuna kadar arkandayızzzzzzzz
nurullah tosun (03/07/2009 00:39)
Konu : PİKNİK
Mesaj : sa bu köy şenliğinin iptal olması sanırım bir çok kişinin canını sıkıp moralini bozacak sözde ulavlada cami açılışı adı altında olayı çarpıtıp milletin midesini bulandıracaklar...... genler sadece böyle bi sosyal aktivite sayesinde tanışıp kaynaşıyorlar alverende gene yokta bizim öydemi var die bizim köylülerimiz hiç sormayacaklarmı....... zaten caminin minaresinide demir yapmışlar ne açılışı yapacaklarsa millet bu olaya deniz baykalın tayyib erdoğana bakış açısı ile bakıyo nasıl olacak anlamadım........... dernek yönetimine seslenmek ve acizane fikrimi söylemek istedim sürçilisan ettimse............. etmişimdir olabilir çünki saçma geliyor bana şenliğin iptal olması...... kaymakamlıktan izin alamıyoruz yalanı başlı başına fiyasko zaten mustafa dayım bu aralar herhatfa bir şenliğe fotoğraf çekimine gidiyo bizim köye ne garezi var bu kaymakamın ...... neyse daha diyeceğim çok şey var ama daha konuşursam keserler beni hadi allaha emanet olun .........
Ali BEDİR (03/07/2009 00:05)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : bende ahmet dayıma katılıyorum her zamanki gibi festival alanında buluşalım.daha güzel olur.
Bu arada ysuf abi maç işi ö.değil sende haklısın hiç imse yoktu sağlık olsun ne zaman olursa artık allaha eant olun
yasin fidan (02/07/2009 23:44)
Konu : slm
Mesaj : ney ney neyyyyy festıval iptal mı yuhhhhh artık yaaaaa bu kadarda olmazz senide 1 gun goruyoruz bırbırımızı iltal edıldıyse artık drnek tee kapansın köyümüzüde silelım artık yanı keneymiş ecelin geldiyse seni ankaradada bulur ya nıye yanlıs dusunuyonuz gercekten iptalse baska bısey solemıyorum yönetime iyice dagıttılar yanii
ahmet. (02/07/2009 14:56)
Konu : festival
Mesaj : selam arkadaşlar siz macla ugraşırken festival iptal olmuş bırakın macı hersene düzenli yapılan festivalin olması icin elimizden gelen herşeyi yapalım
dernek yönetimindeki degerli büyüklerimiz neden bunu iptal ettiler bilemiyorum ama bu yanlıştan acilen dönseler cok iyi olur,gene bahanesiyle geleneksel hersene düzenlenen bir festivali 10 kişinin iptal etme hakkı yoktur bence,2 sene öncede iptal edilmiş ama burdan yine arkaaşlar belirli tarihte söleşmiş festival kadar olmasada cok güzel kalabalık olmuş herkes gelmişdi.
daha cok gec olmadan dernek yenetimindeki büyüklerimiz bu olayı düzeltirlerse cok seviniriz kesin yapılmıyacaksada gidecek olanlara yarcımcı olsunlar.dernek başkanı olmak yapılan etkinlikleri iptal etmekle olmaz daha fazla toplantı gezi vs etkinlikler yapmalılardır bu şekilde genclerimiz birbirini tanır kaynaşırlar 1 sene boyunca bekledimiz ve köyün tek etkinligi olan festivali iptal etmek kusura bakmayın ama bunu kimseye izah edemezssiniz.
ben burdan yine herzaman ki gibi tüm köylülerimizi festival alanında buluşmaya davet ediyorum allaha emanet olun
yusuf (30/06/2009 19:29)
Konu : cevap
Mesaj : alim valla bende söyledigim köylülerden haber bekliyorum ama er yada geç olacak aslında biz hasanın kınasından sonra ğeçte olsa mç yapacaktık ama sen de burdaydın ali kaç tan ğenç vardı ben şahsen bir seni birde kazım abimin mehmedigördüm haklı değilmiyim
... 10 ...
Ziyaret Bilgileri
Aktif Ziyaretçi1
Bugün Toplam8
Toplam Ziyaret138140
Döviz Bilgileri
AlışSatış
Dolar7.52927.5593
Euro8.92328.9590
Hava Durumu
Saat
Takvim