KIZILCAHAMAM EĞERLİ KUZÖREN KÖYÜ - KÖYÜMÜZÜ EVİNİZE GETİRDİK

Ziyaretçi Defteri


 İsim 
 Mail 
 Konu 
 Mesaj    
 
 
 
          

Yazılan mesajlar

yasin fidan (14/03/2010 18:48)
Konu : s.a
Mesaj : herkeze mardinden tekrardan slmlar rukıyenunde dedıgı gıbı ınsan memleketınden uzak kalmayınca degerını bılmıyor sız sız olum sahıp cıkın haaaaa ben gelene kadarda olsaa ben gelınce sahıplenırım burdada laf ettırmıyorus tabıkıde memleketımız hakkında:D:D:D SAFAK=230 BITMEZZZZZZZZ
yasin fidan (14/03/2010 18:45)
Konu : a.s
Mesaj :
RUKIYE ÖZÇELIK (13/03/2010 20:24)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : INSAN UZAK KALMAYINÇA MEMLEKETININ KIYMETINI ANLAMIYO SIVASIN AYAZINDA MEMLEKET ÖZLENMEZ MI YA
fevzi tosun (10/03/2010 22:16)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : erkan kardeşimize acil şifalar dılıyorum
erkan (07/03/2010 14:28)
Konu : hastalık
Mesaj : na bıyon
erkan (07/03/2010 14:28)
Konu : hastalık
Mesaj : na bıyon
erkan (07/03/2010 14:28)
Konu : hastalık
Mesaj : na bıyon
seher (02/03/2010 17:03)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : erkan a acil şifalar dilerim ve ailesine geçmiş olsun arkadaşım esra seher
yasin fidan (27/02/2010 09:29)
Konu : kandılınız mubarek olsun
Mesaj : herkekzın kandılını en ıcten dıleklerımle kutluyorum köyüm köyüm güzel köyüm az yarısı gıtıı ins butun halınde doncem ama canımı sıkan bırsey var nıye sıtemıze eskısı kadar yogunluk yok yaa nese k.i.b a.e.o byyy
mümin fidan (23/02/2010 00:00)
Konu : özlem
Mesaj : yigenim düşüncelerine katılıyorum. bizde seni çok özledik .Allah.*a emanet ol. yengenin ve çocukların çok selamları var.senin yolunu bekliyorlar.
kübra FIDAN (21/02/2010 14:46)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : iğrenç bir nöbetten sonra herkese slmlar lütfen kimse kimseyi bıçaklamasın öldürmesin yaaa her nööbette bu yüzden en az 10 kişi ölüyor.ve bu sayı gün geçtikçe artıyor.herkese birlik, beraberlik,sevgi,saygı ve kardeşlik dolu günler diliyorum.bu arada Ankarayı çok özledim yaaaa
gegtgr (17/02/2010 00:14)
Konu : egwegg
Mesaj : ggwegergewg
ibrahim aldağ (06/02/2010 12:28)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : aldag sülalesi neden yok anlamadım bs sizin köyden deyilmiyiz kazım aldağ felan var babamın amcası olur hasan aldag var rahmetli oldu 2000 senesinde kesilerek
aleyna06 (28/01/2010 19:44)
Konu : vefat edenler
Mesaj : açılsın
aleyna06 (28/01/2010 19:44)
Konu : vefat edenler
Mesaj : açılsın
yasin fidan (23/01/2010 09:45)
Konu : slm
Mesaj : gokan burası berbat kankı zaten surıyenın sınırında sabaha kadar nobet tutuyoruz surıyeye kactı dıye duyarsan sasırma haaa daha yenı ındık sehre anca gırıyorum nete falan su alt devremız gelsınde rahatlıcaz tel falan ıste sımdı kullandırmıyorlar devrecılık var oda ayrı dert tel yapınca sık sık gorusurus ok k.i.b a.e.o bol bol slm herkeze
Musa Balcı (20/01/2010 21:12)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : selamjün aleyküm sevgili kardeşi narin ben halime nasılsın iyisindir inşaallah seni çok özledim.arayıp soramıyoruz birbirimizi bilgisayar aldık internette görüşebiliriz
Mustafa Mecit (15/01/2010 21:14)
Konu : Yeni Yil mesaji
Mesaj : Degerli Hemserilerim,
Ilk defa köyümüzün sitesine girdim.tesadüfen. Ben Almanya ya geldigimde köyümüzde isik bile yoktu. Köyü bu güne getirenlere cok minnettarim. Ölenlerede Allah tan rehmet dilerim.
Selamlarimla Mustafa Mecit
GÖKHAN FİDAN (03/01/2010 13:10)
Konu : slm
Mesaj : slm yasın nerdesın carsıdaysan benım msn yı ekle sene delilodos_o6@hotmail.com beklıyorumm ??
yasin fidan (03/01/2010 12:22)
Konu : slm
Mesaj : herkeze nıce yıllar dılıyorum valla bana 2009 la 2010 ugursuz geldı hep sızlerle ayrı bıraktı gokan sana gelınce ne martı olum ya askerlıgın daha 3de 2 sı duruyor martta ızın kullansan bıtmez la bu askerlık ben hazıranın sonlarına dıgru kullacam yaaa bıtınce gorusuruz artık k.i.b safak 295 460i bozulmayanlar dusunsun bırakta k.i.b a.e.o byyys
 5  ...
Ziyaret Bilgileri
Aktif Ziyaretçi1
Bugün Toplam19
Toplam Ziyaret139844
Döviz Bilgileri
AlışSatış
Dolar7.93597.9677
Euro9.44329.4811
Hava Durumu
Saat
Takvim