KIZILCAHAMAM EĞERLİ KUZÖREN KÖYÜ - KÖYÜMÜZÜ EVİNİZE GETİRDİK

Ziyaretçi Defteri


 İsim 
 Mail 
 Konu 
 Mesaj    
 
 
 
          

Yazılan mesajlar

fevzi tosun (02/11/2008 12:49)
Konu : hadis
Mesaj : üç şey bir kımsede bulunursa imanın tadını alır 1.Allah ı ve resulunu her şeyden çok sevmek 2.sevdığini Allah için sevmek 3.Küfre düşmekten çok korkmak.)ALLAH A EMANET OLUN KÖYLÜLERIM
ahmet özdemir (01/11/2008 15:59)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : yav bu site olmuş ben daha uyuyom daha yeni öğrendim ama süper olmuş
ahmet özdemir (01/11/2008 15:09)
Konu : köy sitesi
Mesaj : site çok güzel olmuş üyelere hayırlı olsun
esra (29/10/2008 15:29)
Konu : sdsds
Mesaj : güzel bi site olmuş fakat biraz karışık yinede elinize sağlık
__***S@MET__F!RAR!***__ (27/10/2008 10:37)
Konu : .........
Mesaj : abı tmm bıdaa olmas yenı nıckım bu derslerde ıızaten sıtede super olmus herkeze slmlar:D
ömer__fidan (25/10/2008 16:34)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : s.a... mustafa abi ellerine sağlık site çalışman çok güsel olmuş... samet yeğen!!! avcı diye diye avcı olacan abicim nerdeyse.. bn sana bnm nickimi kullanma demiştim!!! bnim yazdığımı sanabilirler!!! bi daha görmicem abicim !!!!! abicim her zaman kendin ol, farklı olmaya çalış!! hele hele sakın ha bana özenme!!! :D derslerine çalış bak geldiğimde sorucam!! amcama selamlarımı ilet...
Yasemin Aygün (16/10/2008 07:11)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : Ellerinize saglik site süper'dende öte olmus. Emegi gecen herkeze tskler. beni belki tanimiyorsunuzdur ben Akman'in Sefer'in kizi Yasemin. Acikca bende köyümden fazla kiziyi tanimiyorum :)
@_v_c_! 2 (14/10/2008 15:00)
Konu : tesekkerler
Mesaj : wlla mısıyı ogrendıgım ıı oıldu ama bu cellat kım yha ne sanıon sen kendını sıte harıka bence ellerıne saglık mustafa abı..!
Betül (14/10/2008 00:22)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : emin haklısın ablacım :)) anlıorum seni ben :D eminim siteye bakmadın bile neyse msnde konuştuk senle inş. bidaha böle kötü yazılar görmem :)
c3ll4t (14/10/2008 00:10)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : nese siteniz irenç olmasına rahmen ben bu siteye yazıyodum ama artık yazmıyacagım bazılarının yüzündenn ama şu siteyi biraz düzenleyin irenççç
mehmet ölmez (13/10/2008 08:06)
Konu : hahaha
Mesaj : ya noluo burda site ne kavga ediosunuz site güsel işte çekemiolar kıskananlar çatlasın aleme ibret olsun salla gitsin :D herkese slm lar :D
Betül (13/10/2008 05:54)
Konu : c3ll4t
Mesaj : eminnn yeter ;) ayrıca gobel die de erkeklere denir cnm benm bunuda küçüklüğüne veriorum :) ama yinede seviom seni bak :D hadi slm söle annene fln :))
c3ll4t (13/10/2008 03:37)
Konu : betül
Mesaj : sen sin cocuk gobel sizin sitenizi ne çekemicem sitede site olsa barii
Betül (13/10/2008 02:30)
Konu : c3ll4t
Mesaj : Aramızda çekemeyenler var galiba ama biz bu tür yorumları görmemezlkten gelioruz.Senin kim oldugunu gayet iyi bildiğim için çocukluguna veriorum ;)
c3ll4t (13/10/2008 02:23)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : site irenç olmuş biraz düzenleyin
betül (12/10/2008 01:19)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : s.a dayıcım site çok güzel olmuş hakkaten.Hayırlı ossun.@vcı mişinin ne demek oldugunu sormuşsun ben söyleyim şeker demek :)) önceden öle derlermiş yani..Neyse kibın aeolun
@_v_c_! 2 (10/10/2008 15:43)
Konu : Konu belirtilmemiş.
Mesaj : resımler daha koyulcakmı (o kadar resım cekındık bır
tane resmım yok yha)
@_v_c_! 2 (09/10/2008 02:31)
Konu : mişiiiiii
Mesaj : yaw mustafa abı bayramla ılgılı sayfada mişi yazılmış mişi ne demek aklıma takıldıda....!!!!!!!!!!!
<<<@_v_c_!>>>
sefa (05/10/2008 02:28)
Konu : mesaj
Mesaj : tmm
SAMET (02/10/2008 21:04)
Konu : samet
Mesaj : merhaba hepsi çok güzel olmuş bende salihin oğluyum birkere daha yazmıştım rahmetli osman fidanın torunuyum ben
... 23 ...
Ziyaret Bilgileri
Aktif Ziyaretçi2
Bugün Toplam15
Toplam Ziyaret139093
Döviz Bilgileri
AlışSatış
Dolar8.02288.0550
Euro9.48579.5238
Hava Durumu
Saat
Takvim